Om een artikel te ruilen of terug te sturen is het belangrijk dat u weet hoe het bij u geleverd is.
Veel goederen zoals breekbare tafels, grotere loungeset, banken etc worden namelijk door onze eigen transportdienst bezorgt. Deze artikelen zullen ook te groot of te kwetsbaar zijn voor PostNL.

Indien een artikel met PostNL  geleverd is dan is dat ook de gemakkelijkste weg om iets terug te sturen.

het adres is:
primaliving.nl
afd retouren
Emmastraat 23
7121 CE Aalten

Bij twijfel of vragen kunt u het beste contact opnemen met ons.

tel: 085-0606304
mail: info@ primaliving.nl
of via de contact pagina:
https://primaliving.nl/contact/

Voorwaarden:

Artikelen worden binnen 30 dagen na levering aangemeld voor retour.

Het artikel zit in de orginele verpakking en kan als zodanig ook weer verkocht worden.

Artikelen met breuk of schade dienen altijd eerst gemeld te worden. Ook zouden we een foto van de schade willen ontvangen.

Grotere en breekbare artikelen welke niet met postNL of GLS geleverd zijn moeten ook eerst aangemeld worden. We zullen dan overleggen en met u afstemmen wanneer we het artikel komen ophalen.

Bij twijfel kunt u het beste contact opnemen.

Artikelen welke in goede staat en binnen de voorwaarden terug komen worden zo snel mogelijk gecrediteerd op de manier het ook betaald is. (iDeal, Paypall, Directe overschrijving)

tip: Bewaar altijd het verzendbewijs van PostNL (of anders) mocht het pakket zoek raken.